За контакт
info@dobrite.bg


Back

А1 с кампания за дигитална солидарност към хората да ограничат социалните си контакти

А1 с кампания за дигитална солидарност към хората да ограничат социалните си контакти
Съобщение на сайта на мобилния оператор А1 във връзка с извънредните мерки в България от 13 до 29 март 2020 г.
Ако Ви е харесала статията, споделете в социалните мрежи:

Мобилният оператор А1 обяви кампания за дигитална солидарност, за да насърчи клиентите си да останат по домовете си и да не поемат излишни рискове от разпространение на коронавирус.

От 16 март (понеделник), в рамките на 30 дни, А1 ще предостави безплатно на своите ТВ клиенти над 200 ТВ канала. Те ще бъдат отключени за клиентите, без значение на какъв абонаментен план са били преди извънредното положение.

На 18 март (сряда) частните клиенти на абонаментни планове ще могат да се възползват от еднократен бонус от 10 000 MB мобилен интернет на максимална скорост, независимо от тарифния план, който ползват в момента. За да се възползват от бонуса, абонатите трябва само да влязат в мобилното приложение Моят А1 или секцията на Моят А1 на A1.bg и да активират пакета от специалната секция. Мобилният интернет ще важи за 30 дни след активирането му.

А1 призова своите клиенти да използват новите технологии, за да ограничат излизанията си до магазините на компанията:

Сметките могат да бъдат платени през приложението Моят А1, както и онлайн на А1.bg.

При планиране на покупка на ново устройство, преподписване на договор или консултация:

  • Ако планирате покупка на ново устройство, преподписване на договор и прехвърляне на услуга към А1, можете да го направите в онлайн магазина на А1: www.a1.bg/e-shop.
  • В случай че имате нужда от консултация с представител на А1, можете да се свържете с видео обаждане на https://www.a1.bg/video-magazin, което премахва нуждата от физическо посещение в магазин.
  • При нужда от съдействие с технически проблем, използвайте услугата www.a1.bg/video-assistant; онлайн чат със сътрудник на адрес https://www.a1.bg/pomosht-svarzhi-se-s-nas; на телефон *88 или +359 88 123; на имейл customerservice@a1.bg.

В статията е използвана информация от сайта на компанията www.a1.bg, където можете да откриете повече детайли.

„Добрите българи“ призовават големите бизнес компании в сферата на услугите да въведат облекчения в работата си с клиенти, за да бъдем всички солидарни като общество с предприетите извънредни мерки срещу разпространението на новия коронавирус COVID-19.

Ако подкрепяте дейността ни, харесайте и страницата „Добрите българи“ във Фейсбук. Да разпространим Доброто:

„Добрите българи“ е общностна медия за доброто, която стартира като страница във Фейсбук на 9 март 2013 г. Ние разказваме за обикновените хора, които вършат всекидневно добро. Ако познавате и вие такива, разкажете ни за тях на info@dobrite.bg или във Фейсбук страницата ни. „Добрите българи“ следва модела на споделеното доброволно създаване. Пишете ни, ако искате да станете част от екипа ни или да подпомогнете каузата ни.


Ако Ви е харесала статията, споделете в социалните мрежи:

Ако подкрепяте дейността ни, харесайте и страницата "Добрите българи" във Фейсбук. Да разпространим Доброто:

 

„Добрите българи“ е първата българска общност за Доброто, която стартира на 9 март 2013 г. Мотото ни е "Бъди ДОБРОТО, което искаш да видиш в света". Ние разказваме за обикновените хора, които вършат всекидневно добро. Ако познавате и вие такива, разкажете ни за тях на info@dobrite.bg или във Фейсбук страницата ни. „Добрите българи“ следва модела на споделеното доброволно създаване. Пишете ни, ако искате да станете част от екипа ни или да подпомогнете каузата ни. Споделяйте истории за доброто или търсете помощ, съмишленици и доброволци в нашата група Задруга на Добрите българи.

Момчил Цонев
Момчил Цонев
https://dobrite.bg